LEGDAAY

Nu när jag börjat köra tyngre övningar och lite andra övningar så känns det roligare att träna ben. Kör många olika sortes knäböj och utfall. Idag ska jag göra sumoknäböj, va väldigt längesen sist. Eller jag gör alltid med benen mer isär och fötterna utåt men det blir mer effektivt när man står på stepbrädor då jag tycker det är lättare att gå längre ner då. Jag har byggt endel muskler, men har inte alls mkt konturer vid benen. Så ska försöka jobba fram det :) Benmusklerna är ju väldigt stora muskler och tar tid att bygga upp känns det som.
Så nu drar jag iväg till gymet, sen ikväll ska vi fira Dannys mammas födelsedag och då blir det tårta (snälla hamna på rumpan!)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0