Look healthy

En ren och fräsch hud gör så sjukt mycket. Tycker det känns som det viktigaste i skönhetsväg. Jag önskar jag hade en finare hud, men det är mkt genetiskt och vad man har för hudtyp. Men jag försöker ta hand om den så mkt som det går. Försöker använda bra hudkrämer och kommer börja scrubba 1-2 gånger i veckan. 
Jag testade ansiktsmasken i fredags så kan inte ge nåt bra omdöme än. Men den luktar fräscht och huden kändes väldigt mjuk och ren efter. Man blev inte sådär stram och torr utan den kändes återfuktande. Så får se om jag märker nån skillnad på huden. Kommer ge omdömen om olika brun utan sol och alla krämer jag använder senare när jag testat det ordentligt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0