Mammafika!

Nu ska jag snart iväg och träffa mammorna. Ska bli gott med kladdmuffins, frukt och frallor :) Måste passa på att unna mig nu innan deffen börjar. Danny ska ju börja redan på måndag, han orkade inte vänta mer :P
Är väldigt trött idag då jag inte fått sova så mkt denna veckan. Är så konstigt för igår va jag hur trött som helst, hela kroppen va helt död när jag la mig i sängen, men kunde inte somna, sov bara korta stunden och sen vaknade fram till 02.00.
 
 
Blir mina freddybyxor (vilka annars?), sen ett vitt basiclinne och en tunn kofta :)
 
 
Recept på dessa goda  och enkla kladdmuffinsen med vit choklad kommer imån :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0