Mammig

Tror Vincent är rätt mammig av sig egentligen. Blir väl lätt så när det är jag som är hemma hela dagarna med han.
Som idag har Vincent gnällt och skrikit nästan konstant när jag varit borta, och när jag kom hem satt han jättelugnt i mitt knä, Danny sa han inte varit sån sen jag stack.
Men man vill ju att han ska kunna lugnas av sin pappa med. Har lagt han nu så hoppas han somnar, han har slutat sova på eftermiddagarna, han gick upp vid 07.00 imorse, sov 40 min vid 12 tiden, och sen har han varit vaken sen dess, vägrar somna på eftermiddagen konstigt nog. Kanske ska börja gå promenad med han på eftermiddagarna för han somnar ofta i vagnen. 
 
 
Har varit marknad i stan idag så köpte hem 2 munkar var :P Munkar är det godaste jag vet, om jag fått välja en sak som jag måste äta resten av livet blir det nybakta munkar helt klart, det slår allt!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0