Månadsbild

Va längesen jag tog en månadsbild. Tog ju alltid bilder med samma kläder den 9onde varje månad. Men nu händer det inte så mkt så man ser inte så mkt skillnad varje månad. 
Jag hade önskat jag fått smalare midja men jag är helt enkelt byggd såhär, midjan försvann lite efter graviditeten. Tittade på gamla foton och då hade jag en mer markerad midja.
Alexandra bring har min drömkropp, hennes midja hade jag inte tackat nej till, men det är som det är :) 
Tycker ändå jag fått mer former då jag byggt muskler på axlarna och höfterna/benen. 
 
Tycker det är kul att se hur längden på magen förändras av en viktnedgång






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0