Matkoma

Inte riktigt men under deff kallar jag detta matkoma. Har dåligt samvete, är besviken på mig själv som inte har disciplinen nog att säga nej. Jag har disciplinen i mataffärer, jag köper enbart det jag vill få i mig. Men när jag bjuds på fika eller det finns framför mig så säger hjärnan att jag måste passa på att äta, en kaka räcker inte, utan jag måste äta tills det inte finns mer att äta, inget ska få va kvar som är så gott. Haha jäkla hjärnspöken. Men så illa va det inte igår men de flesta gånger innan har varit så, man äter tills det är slut. Åt "bara" två våfflor men har ätit kakor, tårta, choklad, nötter, pasta, bröd också..
Men en dag med detta kommer inte förstöra, men jag kan inte fortsätta va så svag mot skit, samtidigt är jag inte superseriös med min deff eller utveckling heller för jag ska inte precis tävla i fitness utan allt är för mig själv. Men jag vill klara min utmaning och få de resultat jag är ute efter till sommaren.  För när man nått ett mål mår man så jäkla bra, man känner sig sjukt stolt över sig själv, och jag vill känna så efter deffen, att jag uppnått ytterligare ett mål - att vara utan onyttigheter en längre tid och äta hälsosamt. 
Min mamma och lillebror fyller år under deffen och då kan jag inte äta som igår, måste klara stå emot. 


9 månader upp - 9 månader ner





Kommentarer
Emelie

Hoppas jag också kan bli så smal igen efter min graviditet ^^Du är så duktig, power girl!!

Svar: Tack så mkt! Det tvivlar jag inte alls på stt du kommer bli :)
Malin

2014-03-28 @ 12:11:11
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0