Mördarpassen

Idag stänger gymet redan 16.30 så lördagar är alltid lite stressiga. Iaf när Danny jobbar över som idag. Han slutar 12, ska äta och träna och sen ska jag hinna träna efter. Men på lördagar kör jag enbart rumpa och ben, ingen cardio och sällan mage. Jag märker mer och mer skillnad på rumpan och benen, det går långsamt men det händer saker. För att få det resultaten jag är ute efter behöver jag äta mer, men det tar jag till hösten isf. Jag ligger helst inte på ett högt överskott just nu då jag vill känna mig smal, märker direkt på magen när jag börjar äta mer. Så får bygga de muskler som går med den kosten jag äter idag :). Om en månad kommer även jag och Danny deffa ordentligt. Ser fram emot det och nya utmaningar :) Denna gången blir det deff i 2 månader så tror jag kommer bli rätt rippad, hoppas på det iaf :)

Benen till vänster vill jag ha!
Smala, fasta med slanka muskler










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0