My guns and abs

Jag har verkligen inte känt mig i form den senaste tiden. Men det beror på att jag ätit så mkt onyttigt på helgerna. Ska bara unna mig riktigt denna helgen, sen ska jag bara unna mig nåt mindre sen. Det är svårt men är man hård så går det. För på vardagarna är det inga problem, så det är bara psykiskt att man har stort begär efter gottigheter på helgerna då man alltid unnat sig då. Gäller att ändra vanor och rutiner och hålla sig till dom, då kommer det bli mkt lättare. 
 
 
 
 




Kommentarer
Mrs V

Jag har svårare på vardagen för min kollegor ar alltid med gottesaker till jobb.. så går man där varje dag och har det stirrandes i facet... och man får kämpa emot varje dag...sen ännu svårare då man springer runt helt mycket och blir hungrig och stressad.
Jävla kamp varje vardag :P

Svar: Haha ja det är väldigt svårt att motstå. Nästan svårare än helgerna för när det finns tillgängligt är de svårt att inte passa på :P
Malin

2014-03-12 @ 17:15:49
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0