new songz

Har tre hela nya låtar på listan som säkert kommer spelas sönderi dag på gymet. Sen imån är jag nog redan trött på dom haha. Jag behöver inte ha upptempo låtar när jag tränar utan kan lyssna på vackra lugna låtar med. För jag tränar inte till tempot (skulle se väldigt kul ut), utan jag lever mig oftast in i musiken jag lyssnar på, så det viktigaste är bara att de är bra. Fastnar oftast för låtar där de sjunger bra och melodin i låten är väldigt viktig. Så är rätt kräsen med musik.
 
 
 
 
Fan vad vacker denna låten är <3


Kommentarer
Anonym

Den siste låten är Fron Mr. Jones film. Som handlar om en mano depressiv som blir tsm med sin terapeut. Riktig vacker

2014-03-29 @ 23:13:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0