Nytt schema

Jag kommer vila två gånger i veckan istället. Jag känner jag inte bör ta ut mig så hårt med träningen. Har ju tränat 10-12 timmar i veckan sen augusti. 
Så måndagar och fredagar blir mina vilodagar. Men ska försöka få in mer pw utöver styrkepassen, iaf sen när det blir finare väder ute. 
 
Jag har ätit mkt onyttigt den senaste tiden och det syns både på måttbandet och vågen. Man tycker väl att det borde vara +-0 när jag tränar så mkt och äter nyttig mat men tror jag lägger på mig lättare nuförtiden. Har gått upp 2-3 cm runt midjan och magen och 1 cm runt låren. Vikten står på 56.5 kg och mitt mål är att gå ner 3-4 kilo på 9 veckor. 
Men om jag går ner 2 kilo är det med bra. Men på 9 veckor kan väldigt mycket hända med kroppen :)
 

Efter varje pass blir det lite magövningar (förutom lördagar där jag kör igenom magen ordentligt), sen blir det lågintensiv cardio efter varje pass

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0