Promenad

Gick till konsum när solen va påväg ner. Fick vårkänslor. Innan idag när jag cyklade hem kände jag grilllukt och andra sorts fågelkvitter, härligt :)

Jag brukar aldrig överdriva när det gäller hur hårt jag tränar, men idag efter benpasset låg jag verkligen död i soffan, orkade inte röra en muskel. Vilade lite i sängen och sen tog vi oss ut med Vincent. Fortfarande helt slut i benen, och tyvärr värker knäna igen. Blir kanske för mkt knäböj. 
Jag tycker det är jobbigt att inte kunna röra sig och va så trött i kroppen, samtidigt vet jag ju varför och att jag körde hårt på gymet så det beror på en positiv sak iaf :)




Vad va det jag sa? Danny shoppade loss på konsum :P

Naturgodiset är dock mitt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0