Promenad

Idag ska jag till tandläkaren, hoppas de inte blir försenade som sist, men denna gången har jag inte nån speciell tid att passa iaf. Sen kanske jag och en kompis ska gå en promenad beroende på hur Vincent mår. Han gillar ju att vara ute så kanske är bra för han att få komma ut, eller är det en dålig ide när han är förkyld? Han är ju varmt klädd men det kanske är känsligt? 
 
Sen imån så ska min utväxt färgas och vi ska bestämma vilken färg vi ska ha på löshåret. Bara löshåret kostar ca 3000kr så det är inga billiga grejer. Men jag tycker ändå det är såå värt det. Om håret håller sig i bra skick kanske jag sätter i det igen och då kan man ha det nästan ett år beroende på skick :) För sist jag hade löshår va det inte alls torrt eller kändes slitet efter 6 månader, men det är mkt jobb att ta bort alla slingor och sen sätta dit det.
Men isf får håret vila ett tag emellan.
 
Det är synd vi inte kan göra ombre som jag har nu, har en väldigt naturlig ombre och jag trivs verkligen i denna färgen. Men det får bli en brun färg med mörkbruna slingor i. Blir exotiskt och fint det med :)
 
 
 


Kommentarer
Josse

Frisk luft är aldrig fel! Förr trodde man ju att om barnet skrek så fick det vädra lungorna lite och att det var nyttigt. Haha.. Vet inte hur schysst egentligen men en mysig promenad ute är väl aldrig fel! :D

Svar: Ne de kan ju va bra med frisk luft :) han är inte lika snuvig idag iaf :)
Malin

2014-03-05 @ 14:08:07
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0