Pyssel

Har fått massa lust med att fixa om hemma. Har ändrat om lite de senaste dagarna så det kommer säkert bli endel inlägg om inredning. Jag får sålänge använda det som finns hemma. Har två lackhyllor från ikea jag vill få upp i vardagsrummet där jag förmodligen ska ha ljuslyktor. Älskar tända ljus!
 
Ramade in teckningen på Vincent och la även till lite foton så jag täckte ramen mer. Denna får hänga i vardagsrummet sålänge
 
 
 
Denna delen av vardagsrummet är såå svår att inreda. Men jag har iaf lyckats att ha fönstrerna fria som jag velat genom att ha ett tvfäste.  För det är så fina och stora fönster och då vill jag inte ha nåt framför som täcker.
Så småningom ska vi köpa en vit lackbänk under tvn, sen antingen en lekhörna med grindar i andra hörnan eller en vit soffpall. 
Hade velat ha svarta/ vita "väggar" i Vincent lekhörna och sen en lekmatta som passar. Men det är svårt att hitta svarta eller vita
 
I helgen ska vi försöka hitta lysrör, bara en ynka som fungerar :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0