Shopping with my family

Nu kan Vincent sitta i kundvagnen, han försökte dock äta upp den vilket inte va så hygieniskt :S 
Ligger back som vanligt i matpengarna, mat kostar så sjukt mycket! Naturgodiset och kvargen är en stor del av pengarna haha, köper kanske 50-60 kvarg i månaden= 600kr och naturgodis är väl 400kr i månaden. Men nu deffar ju Danny så de blir lite billigare :)
 
Vincent blev till sig när han kom till allt gott;)
Köpte lite lösgodis. Har inte köpt godis på ett år snart. Men kände rätt fort jag mår illa av det. Alldeles för sött
 


Kommentarer
ilona - ny läsare

Hittade din blogg av en slump då jag letade runt bland nagelgrejer, så duktig du är! Och vilken sjuk resa med träning du har gjort!! Lätt att jag ska följa dig, att bli inspirerad då jag också fick mitt första barn juli -13.. Hoppas man kan ser ut som dig en vacker dag!

Svar: Tack så mkt! :) klart du kan, när man väl kommit in i träningen och blir insatt i kosten flyter det bara på sen :)
Malin

2014-03-17 @ 16:48:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0