Smink och skönhet

Jag vet att det är flera som är intresserade av att läsa inlägg om smink och skönhet. Det va mitt huvudämne när jag startade denna bloggen. Men då va jag inne i en sminkperiod och köpte på mig helt nytt smink och borstar. 
Nu har jag inte köpt så mkt nytt smink sen dess då smink håller ju väldigtl änge :) Är bara foundation, mascara och concealer jag köper nytt. När jag har pengar över så vill jag testa på estee lauder double wear foundation, jag vill ju ha en väldigt täckande. Men samtidigt vill jag ha en krämig och den får inte se kakig ut. Men får ta hem ett test o se vad jag tycker om den. Annars gillar jag diors forever och lancome teint miracle foundation. 
 
Så eftersom jag inte köper smink så ofta eller sminkar mig så speciellt då jag bara tränar om dagarna så är det svårt att göra inlägg om just smink och sånt. Men såfort jag testar nåt nytt eller kanske sminkar mig annorlunda lägger jag gärna upp det :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0