Sunday

Vaknade redan vid halv 8. Då av mig själv. Ändå la jag mig vid 02.00 så kommer va trött idag. Inte jättebakis men har ont i varje muskel, träningsvärken gör mer ont, tror att alkoholen inte precis hjälper musklerna att byggas upp :)

Det va trevligt igår men det är inte alls min typ av umgänge. Har lixom inget gemensamt med någon där, förutom min närmsta kompis då. Jag brukar alltid fixa mig rätt mkt med endel smink, lösögonfransar och klä upp mig, men de flesta hade inte ens smink så man känner sig bara överfixad haha. Men jag är ju sån och gillar fixa med utseendet.

Jag testade ju kläder igår i över en timme, har iiinga festkläder alls! Så de fick bli detta nedan, inte så speciellt men det fick bli detta tillslut. 

Hade linnet till höger




Kommentarer
Mrs V

Men klart, det är skitkul fixa sig... det är det som är "höjdpunkten" med att gå på fest... man kan ta i lite mer än bara vardagligt lixom.
Man ska kunna ta i extra utan att det ska kännas konstigt, men jag förstår vad du menar... har också varit på sådana fester... går dit för det är min nämsta vän som har det men hennes vänner gör knappat någon oinsats i klä upp sig eller sminkar sig... och så kommer jag... mycket smink, sotningar och så, någon tajt festligt klänning.
Och där sitter dme i jeans och linne.

Jag tycker basic kläder är skitsnyggt men på fest vill jag passa på använda festklänningar som inte skulle passa på vardagen :P

Men känns konstigt sitta helt annorlunda.. men jag skiter samtidigt i vilket :P

Men förstår din känsla haha

Svar: ja jag tycker med det är höjdpunkten! Fast igår va det inte så kul att klä upp sig då jag inte har några fina festkläder. Har mest sommarklänningar och sommaroutfits känns det som. Men ja det kan kännas obekvämt när man är den enda som lagt ner mkt tid på o fixa sig, men jag gör det för mig själv, jag vill ju känna mig fin och det är kul att kunna fixa sig lite extra för en gångs skull :)
Jag är iaf glad jag bara drack några cider så man inte mår pyton hela dagen idag, inte värt det!
Malin

2014-03-16 @ 10:02:27
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0