Testa sig fram

Man måste hela tiden testa sig fram vad som funkar med träning och kost. Jag har kört ben/rumpa två gånger i veckan plus rumpa en gång extra på det. Så varannan dag rumpa. Men jag känner det blir för mycket. Jag orkar inte lika mycket och jag blir trött i musklerna fort. Iaf i rumpövningarna. Så jag tror det räcker att köra ben/rumpa två gånger i veckan :) 
 
Igår va det ett jobbigt benpass. Jag va superandfådd under hela passet som tog två timmar. Man blir helt slut, yr och orkar inte köra alla seten. Jag körde många övningar men bara 2-4 set beroende på övning. Ska köra utan aminosyror idag och se om det är dom, för har inte varit såhär andfådd innan, om det inte hjälper ska jag testa utan ripped. Men jag kände iaf att passet gjorde nytta:) Den sista övningen blev benpress, sista setet blev det 133kilo 12rep. Är inte konstigt jag inte känt så mkt i den maskinen innan när jag körde 69kg. Gäller att våga ta tunga vikter om man känner man klarar det. Det är tyvärr sällan man ser tjejer på gymet som tar tunga vikter. Som igår så väntade jag till en tjej va klar i benpressen, hon satt och messade medans hon körde kanske 15kg i 30 reps. Tror inte de va rehabträning då hennes kompisar gjorde likadant. Men när man inte tar i eller utmanar musklerna får man inga resultat. Men alla börjar nånstans. Jag va själv där innan, körde aldrig så tungt att jag fick ta i, eller kände nån brännande känsla. Alla de timmarna på gymet gav ingenting. Önskade man va mer påläst innan man började träna. Men de va tur jag tränade styrketräning så sällan innan. 
 
Våga lyfta tungt, våga ta i, våga testa nya övningar och utmana dig själv
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej det är Jul klapp Fron POF vet du vad det kostar och ta ur implantaten på citadellkliniken? Vi har jo sammekirurg och du kan så mkt om det der så måtte ffråga är skittrött på dom...

Svar: Hej. Jag vet inte riktigt vad det kostar. De kan ju ha ändrat priset med. Men de borde kosta runt 10000 då det kostar runt 20000 om man lägger in andra implantat
Malin

2014-03-03 @ 01:52:54
Anonym

Fy vad dyrt for o plocka ur dom lixam...

Svar: Plocka bort vadå?:)
Malin

2014-03-04 @ 00:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0