Throwback thursday*

Varför är det alltid så att man saknar den hårfärgen man inte har?Jag gillar att vara blond, men jag vet att jag passar bäst i en mörkare färg. Men jag va blond under hela min barndom och det har alltid känts mer jag.

Men sen gillar jag också att se utländsk ut, när jag har mörkt hår har många trott jag inte är svensk, eller att jag är halvsvensk. Jag har alltid gillat den exotiska looken hos tjejer, tycker ofta att bland annat latinamerikanska tjejer är väldigt snygga, likaså killar. Har i stort sett bara dejtat och varit tsm med utländska killar då jag dras till de mörka dragen :)
 
Gamla selfies
 
 
 
Bjuder också på en bild på kissarna när de ALLTID sov tsm. Sen vet jag inte vad som hände :P Nu retar Sasha Giggs hela tiden
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0