Throwback

Haha fy vad hemskt men kul på samma gång det kan va att gå igenom gamla bilder. Har ju en extern hårddisk med alla gamla bilder som jag inte är inne i så ofta. Men igår gick jag igenom mapparna xD
Man har inte så många bra bilder från den gamla tiden så kamerorna va kassa och även mobilkameran :P 
Här är iaf några bilder som inte är så förskräckliga som vissa av dom... Fy vad man såg ut haha!
 
 
Här va jag nog 19 eller nåt. Så snyggt rum hade jag med en ram med en bild på mig själv haha ego.
 
Första hårförlängningen jag hade. Gick inte ha utsläppt för det bara trasslade sig. Hade asiatiskt hår som jag aldrig kommer ha igen.
 
5 år sen. Sasha va en ny medlem i familjen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0