To much poison

Blivit så mycket ätande denna helgen, känns som jag släpper gränserna när jag vet jag ska deffa en längre tid snart. Hoppas jag inte får ett stort begär efter skit, då får jag ta en frukt eller nåt. 
Men hade jätteont i magen när jag tränade igår, mådde illa och har varit dålig i magen (sorry för den intima infon), men det är för all skit jag ätit. Jag är van vid nyttig och ren mat, så ger hag kroppen plötsligt chips och massa socker och vetemjöl. Så klart den reagerar. 

Så det blev ett sådär benpass igår, körde inte lika många set som jag brukar men det gick helt okey. 








Kommentarer
Olivia

Hej! Tycker din blogg är super bra och läser den flera gånger varje dag :) Jag har en fråga angående bröstoperation.
Jag har tänkt att operera mina bröst när jag har fyllt 18 i oktober/ november på citadell och en grej jag är nervös över är när man ligger på mage.
Kan man ligga på mage när man har inplantat eller gör det ont?
Får en bild framför mig om att dom kommer att gå sönder, haha.
Och sen håller jag på att gå ner i vikt sedan ett år tillbaka och ska försöka gå ner mina sista kilon innan operationen, men om jag inte gör det kommer inplantaten bli annorlunda med tiden om man tappar vikt eller om jag börjar träna upp musklerna.
KRAM!

Svar: Hej!
Vad kul du gillar min blogg så mkt! :)

Du kan ligga på mage som vanligt, det gör inte ont men de kan va lite obekvämt om man lägger in stora och fasta :P men ont har de aldrig gjort, de glider ut som riktigt bröst.

Om det bara är några kilo lär de inte påverka resultatet. Oftast ligger inte de sista kilorna i brösten :) men de är inviduellt. Men om du kommer gå ner mkt efter op så kan de påverka om du har endel egen vävnad idag. Du bör inte träna bröstmuskeln mer efter op, jag har bara kört armhävningar men kör aldrig bänkpress eller rena bröst övningar. Då det kan göra så bröstmuskeln pressar ut implantaten.

Lycka till! :)
Malin

2014-03-23 @ 16:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0