Våffeldagen

Jag kommer bjuda mammagruppen på våfflor på torsdag och tänkte göra fullkornsvåfflor med vaniljkesella, bär och grädde som tillbehör. Men jag ville testa receptet innan så jag inte misslyckas helt på torsdag då jag aldrig gjort våfflor tidigare. Så jag och Vincent åkte och hälsade på min mamma på hennes jobb och bjöd på våfflor :) Slutade med att hon åt en och jag tre :O
Inte okey andra dagen på deffen haha! Men kommer bara äta kaseinpudding och kanske en frukt till kvällsmat. 
De blev goda men rätt sega, kommer göra de tunnare på torsdag :)



Är riktigt äckligt väder ute, snöblandat regn och blåst. Så tände alla ljusen i huset. Älskar tända ljus och passar på innan det blir ljust på kvällarna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0