Våfflor och annat gott

Fullt ös som vanligt idag när mammagruppen var här :) Det tråkiga va att Vincent va väldigt gnällig, tror det är tänderna, han har även varit väldigt varm så kanske har feber. 
Men direkt när alla gick blev han som vanligt, kan ju också va att det blir för mkt liv för han. Vissa bebisar bryr sig inte men tror att Vincent lätt stressar upp sig när det är mkt ljud och många andra människor runt han. Som när en bebis skriker så skriker alltid han, blir jätteledsen. 
 
Bjöd på våfflor, de andra hade frukt och nötter med sig. Va väldigt gott! Åt två våfflor, några lindor, nötter och frukt. Icke bra för min deff.. Men det är bara idag, i helgen ska jag inte köpa nåt naturgodis utan det blir max en liten vaniljkesella på hela helgen. Sen nästa helg blir det inget onyttigt. Eller jag ska försöka ta bort det helt. Men det dumma är att jag får i mig mkt sötningsmedel (vet inte alls bra), så svårt att få bort sötsuget. 
 
Tiden gick iaf väldigt fort idag, de va iofs bara här i två timmar men man hinner inte med mkt när man fixar med fikat och Vincent. De va iaf väldigt imponerade av mina tavlor som hänger över hela huset, blir som en liten utställning :) Så de kanske vill ha deras bebisar avritade. 
 
Vad gör vi nu med allt som blev över?..
Jag vet ju att det kommer ätas upp. 
Tror vi ger det till mina föräldrar :)
 
Haha gjorde en liten tabbe när jag skulle äta dessa rostade fågelfrön. Aldrig ätit det innan så tog en liten näve och smakade. Va en god salt smak först men tillslut blev det som trä i munnen så fick spotta ut det. 
Senare såg jag att man visst skulle skala dom haha! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0