Vardag

Vid nästa lön ska jag se om jag köper hem ett par ljusbeiga wrup byxor :) velat ha dom länge, fast är väl lite orolig de mer ska se ut som ridbyxor. 
De är iaf sjukt sköna så måste ha minst ett par till. Men de kostar 800-1000kr så de är inte billiga. 
Får isf beställa från freddy.com, för de är slut överallt på svenska sidor. 
 
 
Outfiten jag hade i söndags. Inget märkvärdigt alls men såhär går jag oftast klädd om jag ska iväg nånstans
 
Sen kan jag också säga att hallen blir superfin :) Mycket mer öppen, har målat väggarna vita och ska bara få upp stentapeten. Monterade bänken i söndags med men de hade missat borra två hål så kunde inte sätta dit ett ben på den. Så det får pappa hjälpa mig med :) Alla färger passar perfekt. Men vet inte vad jag ska ha på väggen då den kommer se rätt tom ut


Kommentarer
Linda

Dom är så fina dom där byxorna. Hur är dom i stl?

Svar: Jag älskar dom :)
De är superstretchiga men normala i storlek. Har XS på mina men hade kunnat ha mindre, men sömmarna där bak ska helst sitta under skinkorna o nu är de lite över så hade inte kunnat ha mindre.
Malin

2014-03-25 @ 13:32:39
URL: http://www.iamlinda.se
Carro

Har ni funderat på ett till barn eller ska ni vänta några år? :)

Svar: Ah ett barn till kommer det bli men jag tror jag tidigast vill börja försöka nästa sommar :) då kan jag njuta av min kropp två somrar :)
Malin

2014-03-25 @ 15:57:21
URL: http://justblonde.blogg.se
Sara g

Levis har ju kommit med liknande grejer som lyfter och formar. Tror dem hette revel :) om du vill variera.

Svar: Sökte på dom men de verkade inte göra rumpan så mkt rättvisa :P
Malin

2014-03-25 @ 19:43:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0