Yes

Har haft en liten photoshoot idag. Men får lägga upp bilderna imån!
Här kommer iaf bilder på vad jag klarade idag, handstående mot en vägg :D lägger upp det idag istället. 

Jag har inte ens testat det innan för väggen har skrämt mig, men det va inte alls svårt och klarar det på första försöket. Nu kan jag verkligen öva ordentligt för det är uthålligheten jag behöver öva på och hålla balansen länge, blir mkt lättare med en vägg som hjälp! Så glad att jag blir bättre och bättre och det är stor skillnad mot i vintras när jag började öva :)
 
Gäller att inte ge upp. Så länge du inte har gett upp har du ingenting förlorat! Glöm inte det!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0