Avbruten träning

Hade kört 4 övningar på ben tills jag märker nåt ganska oroväckande!! 
Höll på att köra vadpress tills jag ser massa lösa trådar mellan benen. Kollar lite närmare, jag rättare känner lite diskret och jag kunde känna mina skinkor!!! HAHA så pinsamt. Det syndes inte rakt framifrån men om jag böjde mig fram såg man fan hela murran! Så va tvungen att avbryta passet och köra hem. Tänk om nån såg det haha. 
Har iaf bett om en retur så hoppas det löser sig. Och tur jag upptäckte det innan jag körde donkeykicks :O hålet är ca 10cm stort :S





Kommentarer
Linn

Visst är det du som är på fb med reklamen om den där superfrukten som ska göra en smal? :p

Svar: Det stämmer. Sist jag kollade hade de tagit bort min bild men den är alltså kvar?:/
Malin

2014-05-29 @ 09:19:20
URL: http://qaskiz.blogg.se
Linn

Ajdå, ja tyvärr är den det. Såg den senast idag och tyckte jag kände igen människan på bilden. Fy så trist när de gör så utan tillåtelse :/

Svar: Okey ja de är så sjukt. Vad heter sidan på facebook eller var såg du bilden? Sist såg jag en före och efterbild på kvinnors dagliga hälsa på fb men nu ser jag den inte där :S
Malin

2014-05-29 @ 20:02:19
URL: http://qaskiz.blogg.se
Linn

Det var den sidan jag fick upp :)

Svar: När jag söker på kvinnors dagliga hälsa finns inte sidan. Kan du länka sidan? :) sambon hittade heller inte den.
Malin

2014-05-30 @ 06:48:06
URL: http://qaskiz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0