Can you see the difference?

Mitt favoritplagg på sommaren är shorts (om man räknar bort bikini), tycker bikbok brukar ha finast shorts och även Gina Tricot. Dessa va lite tajta förr förra sommaren men nu sitter de perfekt. 
Tycker det är fint med lite högre shorts med en bikinitopp, de får inte va för höga bara så rumpan ser jättelång ut. Men dessa tycker jag har lagom höjd. Sen ett slappt linne till så har man en fin sommaroutfit ^^ 

Jag har tagit de nya bilderna underifrån så benen ser då större ut än om man tar rakt framifrån. Men det är några cm smalare runt magen och låren iaf :)


Kommentarer
Anonym

Får du alltid träningsvärk efter dina pass?
Jag får ofta efter mina benpass men får tex aldrig träningsvärk efter att ha kört magen trots att jag kör så hårt jag kan.. Men det tar ändå även om man inte känner träningsvärk efter?

Svar: Jag brukar sällan känna i magen då jag kör det så ofta. Men de lär ta endå :) men annars brukar jag känna det rätt ofta :)
Malin

2014-05-16 @ 10:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0