Cloudy day

Har varit en riktig skitdag idag. Mått illa hela dagen och allt har bara känts skit. Tränade ben idag men åkte hem efter 50 min, kändes som jag bara ville gråta och hade en klump i halsen hela tiden. Men jag vet verkligen inte varför jag känner mig nere idag. Har egentligen ingen riktig anledning utan man känner sig bara ledsen.  Är väl mest massa småsaker antar jag.

Men jag fotade lite idag och efter det känns det bättre, när jag fick fokusera på nåt annat. Är sånt jobbigt väder idag för det är sjukt kvavt och det gör att man inte orkar nånting. Men ska inte klaga över värmen, den är så välkommen, men hade varit ett plus om man hade en pool i närheten :)
 
Ikväll blir det iaf att äta natutgodis och bara ta det lugnt!
 
 
 
Testade fota på ett nytt ställe idag. Det va mulet men det ser riktigt tropiskt ut :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0