Dedication

Thats right! Vissa kan se mycket träning som en besatthet, men det handlar om hängivenhet. När man väl kommit in i träningen, ser resultat och tycker det är roligt att träna så tar man gärna det till en ny nivå än bara tränar för att gå ner i vikt som jag gjorde innan. Jag har gått ner, jag är nöjd med min kropp. Men eftersom jag tycker det är så kul så vill jag ta min träning till andra nivåer än medelsvensson. Vill bygga en större rumpa, gärna mer markerade magrutor och mer markade armar. Inte för jag inte är nöjd med hur jag ser ut idag men för det är kul att utvecklas. Det är en hobby och har blivit en livsstil. Jag är hängiven till min hobby för jag vill se mig utvecklas och jag mår bra av det. Jag är insatt i kost och vad som är bra att äta och äter var tredje timme varje dag. 





Kommentarer
Anonym

Hej! Var köper du dina sportbhar? Och vanliga bhar hade vart roligt tips med:) som inte kostar skjortan. vilken storlek brukar du använda i sporten? Vi är ungefär lika i kroppsformen, lite kortare än dig är jag nog bara. Jag har med gjort bröstförstoring och lagt in 650cc, har jättesvårt att hitta sportbhar och även nån skön att sova i då jag tycker de blir slappa snabbt och och vill heller inte att de ska trycka in brösten för mkt. Bra jobbat med din kropp förresten!! Mvh:)

Svar: Hej! Jag hade önskat jag kunde ge dig nåt bra tips men jag kör bara med Lindex sporttoppar. Som ger noll stöd😁 gillar inte när de sitter åt eller trycker in massa. Sen använder jag aldrig bhar med rätt stöd heller. Mest går jag i mina sporttoppar då jag får ont av byglar. Men annars vet jag att shock absorber är bra. Men de trycker in endel.
Malin

2014-05-05 @ 13:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0