Deppdag

Har varit en sån deppdag hela dagen idag. Även igårkväll. Jag kände mig superglad igår på dagen men sen har jag bara känt mig nere utan nån anledning egentligen. Men allt har väl inte gått precis som jag velat idag. Va på banken och skulle fixa mitt bankid, men det gick såklart inte då mitt körkort fortfarande va förlustanmält. Så måste fixa det. Sen har vi fått hem plats för förskola, verkar inte fått plats av någon av de förskolor vi valde :( Fick en erbjuden plats på en förskola en bit bort,kul.. Vi har lixom en förkola några minuter härifrån, man tycker väl att man borde fått plats där då.. Sen har varken jag eller Danny nån aning om vem man kontaktar så man är kvar i kön till de andra förskolorna. 

Bjuder på en bild jag tog inne på bikbok idag. Köpte aldrig toppen dock. Är sjukt kräsen med kläder. De måste sitta perfekt





Kommentarer
Helen

Vi kom inte heller in på någon av förskolorna vi valt! Så tråkigt:-(

Svar: så tråkigt :(
Malin

2014-05-11 @ 19:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0