Dyster dag

Gud vad vädret kan påverka en, har varit mörkt och regnat nästan hela dagen. Men efter min celsius taggade jag till som fan på gymet! 
Jag har varit sugen på choklad/godis hela dagen idag, skulle inte sagt det till Danny för såklart köpte han hem choklad efter gymet :D Aja jag får väl äta upp min bueno då, är ju favoriten :P
Den går väl bara till rumpan ändå ;)

Va längesen jag hade mina tights från Gina, men jag vill fan bara använda mina freddybyxor, rumpan blir ju asplatt av dessa vanliga tights haha. En dag ska jag även fylla ut dessa^^

Jag funderar om ni vill läsa vad jag äter varje dag? Blir ju typ samma hela tiden :) Förutom idag då jag ätit mkt kolhydrater, hej ballongmage!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0