Födelsedag

Om två månader fyller jag år, 26 år! Tycker det låter gammalt. Sist jag fick frågan om hur gammal jag va visste jag fan inte om jag va 24 eller 25. Känns som jag ska fylla 25. Beror väl på att detta året har gått så himla fort! Men jag hade också mitt fokus nån helt annanstans när jag fyllde 25 för Vincent hade nyligen kommit till världen, sen har tiden bara flugit iväg. Lite läskigt men jag försöker hela tiden ta vara på tiden och njuta av de stunder som är nu. Orkar inte tänka så mkt på framtiden längre utan det gör mig oftast bara stressad när man inte har den kontrollen att man kan bestämma ens framtid helt.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0