Första demot

Igår va jag på mitt första demo för celsius. Demo är när man står vid en monter vid olika tillställningar, eller tex på Ica, olika gym, fitnessgalan osv. Man låter folk provsmaka denna dryck och försöker få ut drycken bland mer människor. Va lite nervös innan då jag aldrig gjort nåt sånthär tidigare. Men det gick bra och man kommer i kontakt med många människor. Vi stod utanför maxi, men nästa gång ska de ha vid ett gym som jag vill va med på. Är lättare på gym då många träningsinriktade dricker celsius och vet vad det är. 
Så det va kul och tiden gick väldigt fort :)


Gårdagens outfit. Älskar min tröja från www.freddystore.se





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0