Freddy wrup

Detta är mitt favoritset av mina träningskläder. Gillar den mörkgråa färgen då den färgen framhäver formerna mer än helsvarta tights. Men nu måste jag försöka prioritera annat, måste köpa nytt smink, sommarkläder och snart behöver Vincent nya kläder! Renade mina kläder i förrgår och en tredjedel är fan träningskläder haha. Som jag bara köpt på mig sen augusti typ. Innan ägde jag max 2 tights och kanske ett träningslinne :P
 
Sen är det kul att alla inte har dessa kläder på gymet, vet bara en som köper dessa men resten har ju från HM och ginatricot eller stadium typ. Så man är lite mer egen. Men detta märket kommer spridas mer och mer för vem vill inte framhäva rumpan :P
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0