Girls night

Igår kom min kompis på besök från Norge. Så vi träffades ett gäng och fikade igår. Är inte varje dag det händer hehe. Men beställde lite mat och unnade mig en supergod muffins :)
Blivit för mkt unnande nu igen, gått lite utför haha. Min kompis från Norge är lite mer insatt i träning men inte riktigt börjat seriöst än,  men det ämnet tycker jag är så kul att prata om! 
Det är lite svårt att prata om träning med min närmsta vän då vi har helt olika synpunkter på det och vad som är snyggt! Men jag står för att jag tycker muskler är snyggt på tjejer, jag vill se muskulös ut men ändå kvinnlig. 

Hade en våroutfit igår. Svårt att inte se vårig/somrig ut med dessa ljusa byxor :)



Flexar triceps lite ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0