Hektisk dag!

Såklart dog blogg.se precis innan jag skulle publicera inlägget så får skriva om allting!
 
Är iaf väldigt glad, fått 5 stora shoutouts på instagram idag och änsålänge fått ca 600nya följare idag. Om man räknar ihop alla följare på dessa sidorna blir det ca 1miljon :O Många som inte är aktiva men ändå :D Hade som mål att nå 1000 till sommaren för ett tag sen men det blev visst lite mer än det ;)
Märker hur mkt mer möjligheter man får med mer följare, man får erbjudanden om samarbeten osv. Har fått endel från usa men jag vill känna till produkterna jag tipsar om. Det är iaf superkul :)
 
Idag så har jag haft fullt upp med Vincent, städning, insta och träning. Fick massa energi av ripped idag. Destu tröttare jag är innan jag tar det destu mer effekt känns det som :D
 
 


Frukost: gröt
 
Mellanmål: avokadoshake
 
Lunch: det nedan
 
Träning 
 
Middag: proteinpannkakor
 
Kvällsmål: kaseinpudding
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0