kort pass

Tränade ett väldigt kort pass idag, typ 50 min. Hade inte lust att träna längre men det blev ett ordentligt bicepspass och lite mage, sen va det ju som en bastu på gymet, förstår inte varför de inte har bättre air condition :S
 
Ikväll ska jag iaf äta nåt gott och ta det lugnt, finns inte så mycket annat att göra.. 
Nästa vecka måste jag iaf börja bli mer strikt med maten, har unnat mig skit 4 dagar denna veckan och jag tänker inte fortsätta förstöra resultaten pga av att jag tappar kosten nu precis innan sommaren. Visst kan man unna sig då och då när man tränar såhär mkt men inte 70% av veckan. Har varit uppblåst många dagar och det är inte värt det.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0