Midsommar

Snart är det ju midsommar, älskar den tiden på året för då är det första gången på året vi åker till sommarstugan på Öland. Hoppas på fint väder detta året så vi kan bada i poolen. Ska ta massa fina bilder tänkte jag, kanske kan försöka få med Danny till havet och låta han fota lite bilder där. För han gillar inte att fota mig haha. När man är aktiv på sociala medier så måste man ta mycket foton så han får vänja sig helt enkelt :) Men det tar mycket tid att fota, men det är tur jag tycker det är kul och jag har börjat få ett större instresse av just fotografering och att testa fota i andra miljöer :) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0