Muskler

Sen jag startade min deff, vet inte ens hur länge jag deffat, men det är väl mer än en månad iaf :D Så har jag märkt mycket skillnad. Känns ändå inte som jag ändrat så mkt i kosten, det enda är att jag äter mindre kolhydrater. Kan det verkligen göra så mycket? Och att köra mer lågintensiv cardio. Det funkar iaf superbra på mig, jag mår bäst av lite kolhydrater och trots jag äter lite av det så har jag energi under hela dagen. Vet inte om man ska tacka celsius/ ripped för det?
 
Det som tagit längst tid att se resultat på är mina ben. Men äntligen börjar konturerna komma fram ordentligt! 
Och det är precis de musklerna som jag fått som jag tycker är snygga, långa och slanka. Eller iaf när det kommer till benen, hade bara velat ha lite bredare lår framifrån så man får lite mer former, jag är ju som en tändsticka i formen framifrån. Men det är utveckingen som är kul, man ska njuta av resan och inte bara tänka på slutmålet (om man nu har det). Jag har ju inget riktigt slutmål utan jag bara kör på och ser var jag hamnar i slutändan :)
 
 
 
 
 
Kommer inte riktigt ihåg när första bilden togs, men det va kanske ett halvår sen. Förlorat en hel del fett på benen iaf :)
 
Även magen har blivit stenhård, älskar den känslan :)
 


Kommentarer
Anonym

Skitsnyggt...är avis..vill med ha :P
längtar tills jag jag ska in på service o få nya reservdelar så jag kan köra ben igen hshah

Svar: Tack!:) ja jag hoppas jag med kan köra ben ordentligt igen. Funderar att ta ett långt uppehåll med benträningen då det blir värre o värre :S
Malin

2014-05-13 @ 07:43:31
Vanessa

Oh nej blir det? :( Ja asså fan ta det lugnt då...testa ta ett uppehåll och se hur det blir då, så du kan jämföra smärtan.
Försvinner det kan det ha med något i träningen kanske.

Min sambo va hos sjukgymnast igår... varför han får ont i sitt knä hade att göra med att ena sidolårmusklen i låret är sämre utvecklat och efter 3-4km löpning så har inte den musklen uthålligheten längre och då börjat han svikta inåt vilket i sin tur leder till påfrestning i knät och det får stryk.
Så han ska göra styrke och strechövningar för stärka den musklen ännu mer.
För annars hade han inga andra fel, allt va normalt men just att den musklen va inte lika stark och uthållig.

Och när han fick det påpekat så kan han nu själv se att han sviktar lite inåt efter ett tag, minimalt men sånt kan ha stor betydelse.

Sjukgymnaster ser lixom sådant, hur man rör kroppen i olika övningar...Små "fel" rörelser som man inte själv ser kan dem se lixom.

Så hoppas också du kan få svar hos sjukgymnast... med ett svar kan man förhoppningsvis få en lösnng också så man får bort problemet... skitstörigt inte veta vad det är lixom

Svar: Ah jag tror jag väntar tills jag varit hos sjukgymnasten på måndag. Får hoppas han kan se vad problemet är iaf så man kan göra nåt åt det :)
Malin

2014-05-13 @ 09:44:11
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0