Onyttigaste dagen

Idag har det inte varit någon bra kostdag. Vet inte vad det är som gått åt mig. Men nästa vecka måste jag skärpa mig på riktigt :S.
Sa jag förra veckan med men jag vill inte få in de vanorna igen där man äter skit nästan varje dag. 
Åt en tip top glass idag, sen köpte Vincent en budapeststubbe till mig i morsdag present så de blev en bit där, sen blev det Max för mig då jag va såå hungrig när jag va o handlade, sen köpte jag även hem världens största chokladkaka.. Ont i magen nu trots jag bara ätit en rad av chokladen, men mer lär de väl bli 😬 

Köpte iaf massa fina kläder till Vincent idag, saker till hans kalas, en bh och två sommartoppar till mig :) 

Om ni vill göra brösten två gånger större har newyorker en massa bombshell bikinis och bhar. Bombshell bh kan jag använda ibland under vissa kläder men är inte så bekväm med att pusha upp de så mkt i bikini :P annars va bikinin fin




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0