Photoshoot

Va perfekt att fota igår då Danny va hemma. Fast jag fick inte så mkt tid att fota när Vincent började gnälla så han fick va med mig i slutet ^^
Så söt är han! Och dessa bilderna visar min "image" eller vad man ska säga, att man kan bli fit trots en graviditet. Jag har märkt jag äntligen börjat få en markerad midja, eller jag tänkte på det när jag tränade igår och det kändes så kul. Får mäta mig snart om det faktiskt är nån skillnad eller bara ren synvilla :D 
 
 
 
 
 
 
När jag spänner magen blir den dock bredare då musklerna trycks ut  typ
 
 
 


Kommentarer
Erica

Sjukt snygg!

Svar: Tack:)
Malin

2014-05-09 @ 13:05:45
Madeleine

Haha älskar sista bilden!

2014-05-09 @ 13:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0