Rehab

Idag blev det ett lätt benpass. Va ju hos sjukgymnasten idag. Han kändes väldigt insatt och kollade igenom knäna ordentligt. Det är själva knäskålen som är öm. Men har inte ont nåt i leder iaf. Vet inte vad det heter, massa latinska namn som kom ut ur hans mun haha. Men det är ett väldigt vanligt problem för de som styrketränar och kör med tyngre vikter. Så nu ska jag göra några övningar och nästan börja på noll igen med lätta vikter och många reps. Drygt men får jobba mig uppåt och hoppas de försvinner. 
 
Fick tydligen reda på att jag vunnit ett flak celsius från en tävling förra månaden på celsiussverige.se som jag va med i. KUL :D 
Vinner aldrig nåt annars haha




Kommentarer
Ida

tyckte att du förtjänade det ;)...

Svar: Haha tack ^^ Kan behöva ett litet förråd med celsius nu när man dricker det såpass ofta :)
Malin

2014-05-19 @ 21:53:42
URL: http://idahilli.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0