Semester

Längtar tills Danny får semester. Så vi kan hitta på saker. Förra sommaren så pratade vi väldigt mycket om att vi kommer vara tre denna sommaren och att vi skulle hitta på mycket saker med Vincent. Nu är det sommar snart, jag tycker tiden går alldeles för fort.. Men om man tänker tillbaka på året som gått från när Vincent föddes så har det verkligen varit ett underbart år! Jag känner att jag hittat mig själv mer, jag är lyckligare och oroar mig inte lika mycket för saker och ting :) Försöker alltid njuta av dagen och uppskatta det jag har! Men då och då får jag en rädsla att förlora det jag har för det kan ske på en sekund.. Men hjälper inte att tänka i de banorna för inget man kan påverka.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0