Slanka ben

Jag har inte riktigt sett hur mkt jag faktiskt gått ner i benen. Där fastnade en stor del av mitt fett under graviditeten och jag minns att ingenting passade vid benen efter förlossningen förutom leggings typ. 

Många tror jag sprungit mkt men det har jag inte börjat med än. Utan det är styrketräningen och mitt kaloriunderskott som gett mig smalare ben. Inte tror man att bygga muskler på benen gör de smalare :) Men när man ligger på ett underskott och styrketränar samtidigt är det svårt att bli större, utan man förlorar då fett (sålänge man äter tillräckligt med protein) och man får muskler på samma gång :)

 

Är även smalare kring knäna :)

 


Kommentarer
Anonym

Hej!
Har sett att du unnar dig naturgodis ibland, hur mycket i gram äter du då?
Det förstör inte resultaten?
I övrigt har du en toppen blogg! :)

Svar: Tack så mkt :) Jag har ingen aning om hur mkt, men det är rät mkt iaf, typ en halv påse :P. Inte när man tränar så mkt som jag gör. Men det är nog inviduellt hur mkt man kan unna sig. Sen beror det på hur kosten ser ut i övrigt
Malin

2014-05-17 @ 16:24:10
Anonym

Tack för svar!
Jag tränar rätt hårt, 6ggr i veckan som inkluderar styrka och kondition, äter bra och ligger på ett underskott på 500 kcal.
Men unnar mig naturgodis en gång i veckan.
Du verkar iallaf få bra resultat, fast du unnar dig :)
Har du alltid ätit så innan du blev så fit som du är nu?

2014-05-17 @ 16:48:37
Anonym

Tack för svar!
Jag tränar rätt hårt, 6ggr i veckan som inkluderar styrka och kondition, äter bra och ligger på ett underskott på 500 kcal.
Men unnar mig naturgodis en gång i veckan.
Du verkar iallaf få bra resultat, fast du unnar dig :)
Har du alltid ätit så innan du blev så fit som du är nu?

Svar: Det är bra jobbat! :) Ah jag har nästan alltid haft cheatmeals 😊
Malin

2014-05-17 @ 16:48:38
Anonym

Ha ha oki :)

2014-05-17 @ 19:12:50
Madde

Hej!
Hur mycket protein äter du per dag? Är det något speciellt proteinpulver? Hur lång är du? Din kropp ser väldigt symmetrisk ut. Jag har ca 6 kg kvar att gå ner från graviditeten men sedan jag började styrketräna står vågen still :-/.Tog det lång tid innan du tappade de sista gravidkilona?

Mvh/ Madde

Svar: Hej!
Jag räknade kalorier innan men vet ungefär vad jag bör äta för att få i mig tillräckligt med protein. Vet inte exakt men äter iaf över 100 gram protein per dag. Det rekommenderas att äta ca 2gram protein/kroppskilo/dag.

Min vikt stod med still i början, låg på runt 64kg rätt länge. Men när väl förbränningen sätts igång så tappar man :)
Malin

2014-05-17 @ 21:48:03
Madde

Okej. Jag ligger på 64-65 kg och vill ner till 58-59. Det låter ju bra att det kommer igång sen. Har lite dåligt tålamod kan jag erkänna! Man vill ju se resultat snabbt.
Kämpa på med kosten nu! Jag fuskade lite igår och idag med lite godis. Men från imorgon är det strikt som gäller igen :)

Tack för en toppenblogg!


Svar: Det är bara att fortsätta som du gör :) destu mer muskler du bygger destu högre förbränning har du :) sen väger ju muskler mer än fett så därför kanske vikten står still i början men försök mäta dig istället. Då får du allt svart på vitt :)
Malin

2014-05-17 @ 21:59:01
Veronica

Duktig du är!

Svar: Tack :)
Malin

2014-05-18 @ 11:36:53
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0