Smaker

Här nedan har jag rangordnat mina favoritsmaker hos Celsius. Har alltid gillat colasmaken bäst sen föredrar jag kolsyra. Så därför kommer de med utan kolsyra sist :) Men jag tycker alla är goda men colasmaken är väldigt god och den skulle jag kunna dricka istället för vanlig cola :) 
Igår blev jag superpigg efter min celsius. Jag tror inte det sitter i huvudet jag blir olika påverkad varje gång känns det som, jag är rätt känslig mot koffein så jag blir lätt påverkad. Känner stor skillnad i kroppen och huvudet efter koffeinintag. Därför är det svårt att vara utan det nu för jag tycker det ger en så bra effekt.
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0