Smoothies

Ett mellanmål som man väldigt fort kan göra och där man oftast har ingridienserna hemma är olika sortes smoothies. Jag älskar frysvaror då det håller länge, jordnötssmör håller också superlänge, mjölk brukar vi oftast ha och proteinpulver. Sen går det variera med olika sortes bär osv :)
 
 
Två smoothies jag brukar göra är avocadovarianten eller jordnötsvarianten. Så sjukt goda och proteinrika!
 
Här har jag också proteinpulver i smaken jordgubb eller vanilj från mmsports. Proteinpulvret gör det mer proteinrikt och godare framförallt. Om man bara vill ha mer sötma kan man också ta en banan i:)
 
Här mixar jag mjölk med jordnötssmör, kakao, krossad is och proteinpulver i smaken choklad eller choklad/banan. Detta är min favoritsmoothie :D Vet inte riktigt mängden utan man får köra på känsla, men mest mjölk och ca 0.5 dl jordnötssmör :)
 


Kommentarer
Therese

Hei Malin! Jeg syns du er en ordentlig inspirasjon! Har slitt med å komme i form en stund, og lurer på om det er noe sted jeg kan kontakte deg for treningstips etc.?

Svar: Hej!
Tack så mkt :)
Du kan maila mig på [email protected]
Malin

2014-05-21 @ 17:59:30
Anna

Hej!
Funderar på viktmanchetter för donkeykicks. Vsd har du för vikt på dina? Tack för all inspiration!

Svar: Det finns bara ettkilos på min gym så får max plats med tre på varje ben :)
Malin

2014-05-21 @ 18:47:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0