Spadag

Ikväll ska jag ha en liten ta hand om mig dag. Ska färga ögonbrynen, måla naglarna, blir nog en ny design idag :) Sen ska jag smörja mig med bus :) Hade varit gött att få utväxten färgad med men väntar till nästa "lön". Växer ut alldeles för fort! Imån har jag ett viktigt "möte", ska bli väldigt kul och hoppas det går bra. Berättar vad det är om det går som jag vill ^^ 

Idag körde jag lite smått och gott på gymet. Triceps, mage, nedre rygg och lite cardio :) 


Frukost: gröt och en kaffe

Lunch: tacosalad

Mellanmål: kvargröra

Träning

Middag: proteinpannkakor med kvarg

Kvällsmål: kaseinpudding



Kommentarer
Anna

Proteinpannkakor, hur gör du dem? Tack för inspirerande blogg.

Svar: Tack 😊 Jag mixar tre äggvitor med en banan, lite proteinpulver och lite fiberhavregryn och steker i smör :)
Malin

2014-05-12 @ 21:33:55
Anonym

Tycker dina bröst har vuxit

Svar: Vet inte vad det har med inlägget att göra? Men de framhävs mer i vissa kläder som denna tröjan
Malin

2014-05-13 @ 12:03:07
Anonym

Hörde du inte om Depend igår på nyhetern?
Annars, gå in och kolla.

Svar: Jag använder inte depend :)
Malin

2014-05-13 @ 14:09:14
jenny

Tycker du äter väldigt lite.. akta så du unte hamnar i svältläge. Då får din ämnesomsättning lida i framtiden.

Svar: Fast ju nu deffar jag, då ska man äta för lite. Men jag äter väldigt näringsrikt så de ska inte va några problem :)
Malin

2014-05-13 @ 17:42:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0