Stalker cat

Var jag än fotar nånstans är Sasha alltid där? Hon gillar väl mig helt enkelt :)
Känner jag måste ha fler träningswrup haha, för varvar mellan mina grå och svarta hela tiden. Har ju massa andra tights men man har ju helst de som sitter bäst. 
Jag returnerade ju mina camotights, men nu har jag fått en påminnelse från klarna så de verkar inte fått min retur :( Hatar när sånt krånglar för tänker inte betala nästan 1000kr när jag returnerat det. Men har iaf kvittot från dhl så de brukar väl stå för kostnaden om paketet är borta. Men om företaget fått in min retur men inte skickat mig en ny faktura ska väl de stå för påminnelseavgiften?
Jag borde inte stå för nånting egentligen då jag gjort som man ska :/ 

Hon letar kanske efter kattlådan jag flyttade, tar bort den nu när jag fotar på nedervåningen så ni slipper se bajskorvar 💩 😄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0