Tappar greppet

Hade väldigt bra fokus på min deff i början, men det blir mer och mer godisdagar nu hehe. Blir alltid så när jag är nöjd med kroppen, då tillåter jag mig godis. Sen när jag ändå ser resultat så känns det inte så farligt. Gör ju inte så mkt egentligen men man saktar ju ner resultaten. Men jag kan känna att jag hellre njuter av det goda och utvecklas långsammare än inte njuter nåt och utvecklas fort. För jag vill ju njuta under resan också och eftersom detta är en livsstil jag vill fortsätta med så blir det mest hållbart såhär. 
Men nu "deffar" jag ju, men jag kommer nog alltid äta ungefär som idag med gottis då och då. Min kropp mår bäst av lite kolhydrater då den svullnar upp till en ballong av det, och linser har jag märkt. 

#selfie


Frukost: gröt

Lunch: tacosallad

Träning: axlar, triceps, mage

Mellanmål: naturgodis/kvargröra

Middag: proteinpannkakor

Träning: crosstrainer/handstående

Efter träning: proteinshake/naturgodis


Kommentarer
Sofia

Hej:) jag har också märkt att min mage blir stor som en ballong av kolhydrater, så har nu bestämt mig för att plocka bort det! Vore jättetacksam om du ville skriva vad jag kan äta istället:)

Svar: Kika under katergorin min deff :) där har jag skrivit ner exakt vad jag äter nu när jag dragit ner på kolhydraterna :)
Malin

2014-05-08 @ 21:21:51
Josse

Tror du det spelar så stor roll med naturgodiset då? Du kör ju såpass strikt annars ju! :)

Svar: Ne tror inte de gör så jättemkt (äter det just nu) :P
Malin

2014-05-08 @ 22:19:52
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0