Tiden stå still

Jag hade så gärna velat tiden gick liiite saktare! Vi är ju juni snart och sommaren går alltid lika fort. Snart måste jag börja planera inför hösten, måste kolla med akassan hur man gör med stämplingen osv när Vincent är på förskola eller hemma. Måste verkligen göra allt rätt för är så rädd att förlora en dag med ersättning, då ryker mitt SGI :S
 
Känns jättekonstigt att vi ska lämna bort Vincent till egentligen helt främmande människor :S Men det är skönt man kan vara med de första veckorna. På den förskolan så är man där en timme första dagen och ökar mer och mer under första veckan där man alltid är med. Sen andra veckan om det går bra så är Vincent där själv men att man är till hands och kan hämta han om han skulle vara ledsen. Så inskolningen behöver inte va så lång, men vi får se hur det går förstås :)
 
 
Och till nåt helt annat så bjuder jag på dessa närbilder, inlägget skulle egentligen handla om att jag älskar att fota närbilder på saker, på allt! På våra katter, på Vincent, gillar att rita närbilder. Tycker nog det är mer estetiskt tilltalande. Speciellt som målning och teckning :) Sen hade jag inte velat ta en närbild på mitt ansikte då jag inte ser det lika estetiskt tilltalande hahaha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0