Trevlig helg!

Helg igen nu! 
Veckorna går så himla fort och snart är det väl vinter. Längtar till midsommar, då åker vi säkert till stugan i Öland och har det mysigt :) Detta året ska poolen fyllas så då får vi bada med Vincent, sen måste Vincents ettårsdag planerad snart. Danny har alltid velat vi ska ha en cake smash eller vad det heter. Vincent får då en tårta och får göra vad han vill med den. Kladda gillar de ju :)



Bjuder på en "före och efter" bild, gravid VS 8-9 månader efter graviditeten. 
Är så glad att min hud dragits tillbaka såpass fort och att jag sluppit bristningar. Jag tycker dock inte bristningar är fult om det är lite streck. Jag fick ju hela brösten fulla med bristningar, men jag kan inte se dom längre :) så de brukar oftast blekas mkt med tiden. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0